luni, 7 octombrie 2013

   De multe ori suntem pusi în faţa unor lucruri greu de înţeles, greu de explicat, căci în jurul nostru parcă toate lucrurile ne ies pe dos. Absolut toate lucrurile, sănatatea,  starea mentală la pământ.
    Atunci normal, un practicant ezoterist apelează la ajutorul unui energo-terapeut ca să rezolve problemele ivite. De multe ori interventiile pot fi numai de moment, caci în cazul unor persoane ce accesează  medii puternic poluate energetic, sau de ce nu, dau peste cine nu trebuie, peste vampiri energetici, munca terapeutului trebuie reluată de la zero. De multe ori suntem puşi în faţa unor agresiuni ce vin din trecut, agresiuni ce au fost urmare al unor actiuni ezoterice trecute, ce de multe ori se răsfrâng la până a 7-a generaţie. Astfel putem prelua farmece, descântece, deochiuri, blesteme de tot felul, rostite de cine poate nu trebuia. Pentru a ne proteja de astfel de lucrări malefice, sunt rugăciuni pentru dezlegări de asemenea blesteme.
      In tradiţia populară  există şi expresia cui pe cui se scoate. Nu recomand deloc această metodă, căci nu este de loc benefică.

      Pentru cei ce necesită aceasta rugăciune, mentionez că este o rugaciune foarte puternică, care se poate face acasă.

Tatăl  Nostru care eşti în Ceruri
Sfânt este Numele Tău
Vie   e  Împărătia Ta
Pe pământ fie voia Ta
Precum în Cer aşa şi pe Pământ
Pâinea noastrâ cea de toate zilele
Dă-ne-o nouă astăzi şi mereu
Şi ne iartă nouă greşelile noastre
Şi ajută-ne să Iertâm şi noi greşiţilor noştrii
Şi fereşte-ne pe noi de ispită
Si îndepărtează pe cel rău de la noi. Amin!


Inger, Ingere  al  meu
Ce  te-a  trimes  Dumnezeu
La Bine să mă-nsoţeşti
De rău să mă păzeşti
Ce e scris în cartea mea
Să mă aperi de partea cea rea
Să mă duci la biruinţă
Cu a ta dreaptă Credinţă
Cu Domnul să mă uneşti
De diavoli să mă păzeşti. Amin!

      Doamne, Dumnezeule Mare si puternic, Tu care Le-ai Creat pe toate şi ai Creat şi pe Fiul Tău , Hristos, şi aţi trimes pe pământ pe Fiul Vostru IISUS, care ne-a învăţat, care  s-a rugat pentru iertarea păcatelor noastre, care Si-a dat viaţa pentru Binele nostru, Tu  Sfinte Duh ce eşti parte  din Dumnezeu, Creatorul şi Luminătorul, Tu Ingere al meu Păzitor, ce eşti mâna cea dreaptă  şi Sfântă a Tatălui Ceresc şi mă călăuzeşti pe mine păcătosul...........(numele).. vă rog cu smerenie şi credinţă, îndepărtează demonii şi stinge viclenia lor de la robul tau.....(numele)... împreună cu toate ale casei lui, de toate  legăturile Satanei, ale magiei, ale farmecelor, şi ale puterilor potrivnice.
      Împiedică Tu Dumnezeule, lucrarea Satanei şi dezleagă de magie, de farmece şi de toate  legăturile lui , distruge toată lucrarea vicleană, ce este făcută asupra mea şi asupra familiei mele.
      Dumnezeule, Stăpâne  a toate, auzi-mă pe mine păcatosul.....(numele)... şi dezleaga-mă  de toate făcăturile ce au fost făcute pe Pământ cu: piele de animale, sau păsări necuvântătoare,  sau fier, sau cu piatră, sau cu lemn, sau cu scriere, sau cu sânge de om, sau cu scurgerea femeii, din timpul perioadei de curăţenie, sau cu sânge al peştilor, sau prin necuraţenie, sau dacă au venit din altâ parte, din mare, din râuri  curgâtoare, din baltă, din fântână, din morminte, de la mort cu piedica lui, cu părul lui, cu unghiile lui, cu scăldătoarea lui, sau dacâ a venit din orice alt loc, sau dacă au venit prin şerpi vii, sau morţi, sau prin pământul morţilor, ce este peste trupul lui în putrezire, sau  dacă a venit prin străpungere cu ace, asupra unui chip făcut  din cârpe, sau al unui chip făcut din ceară si inmuiat în foc, sau la lumânare, sau dacă a venit prin frunză de ferigă, rostogolindă sau orice frunză, sau orice floare, sau rădăcină, sau seminţe de mac, sau alte seminţe, sau dacă a venit prin mâncare de orice fel, sau prin măr, sau orice poame,sau dacă a venit prin băutură, sau dacă a venit prin fum, aer, sau prin broască, şobolan, sau dacă a venit prin orice lucru ştiut sau neştiut,
      Te rog Doamne, Dumnezeul meu, dezleagă-le pentru totdeauna în ceasul acesta, cu puterea Ta, Dumnezeul meu, ce Eşti Unic, şi care pe toate Tu  Dumnezeul meu, le-ai Creat.
      Tu Doamne, Dumnezeul meu, care le cunoşti pe toate şi cunoşti şi sufletu meu păcătos, dezleagă, sfarmă şi distruge acum toate lucrările  magiei, iar pe robul tău....(numele)... păzeşte-l cu toţi ai casei lui........(numele lor)..... de toate uneltirile diavoleşti.
      Zdrobeşte Dumnezeule, ce eşti al meu cu puterea Ta şi cu puterea Sfintei Cruci, pe care a fost răstignit Fiul Tău, IISUS şi al Fiului Tău Hristos, şi cu puterea Crucii pe care ai aşezat Pământul, zdrobeşte, pustieşte, distruge şi îndepărtează pentru totdeauna toate lucrările magiei, vrăjitoriei şi farmecelor de la robul tău....(numele)....
     Auzi-mă Dumnezeul meu, pe mine păcătosul şi slujitorul Tău.....(numele)... şi dezleagă-mă de demoni, Satana,de toată boala, de tot blerstemul, de toată mânia, nenorocirea, clevetirea, invidia, farmecele, nemilostivirea, lenea, lăcomia, neputinţa, prostia, neânţelepciunea, mândria, cruzimea, nedreptatea, trufia, de toate rătăcirile mele, de  greşelile săvârşite şi neştiute, pentru Sfânt Numele Tău, că Bine  cuvântat  eşti în Veci Dumnezeul meu.
      Roagă Dumnezeul meu, pe Fiul Tău  IISUS  Hristos, şi pe Ingerul meu Păzitor să mă păzaească de TOT  ce este rău, şi eu Pământeanul ....(numele...) sa fiu unul din mădularele  Tale, o frunză în Viţa TA, Lumina TA, Dumnezeul meu, să duc cuvântul Tău, spre Inălţarea mea, aducerea şi îndreptarea a păcatului şi la Slava Luminii Tale şi neamului Tău în Veci, Amin!


Tatăl Nostru care eşti în Ceruri
Sfânt este Numele Tău
Vie e Împărăţia Ta
Precum în Cer aşa şi pe Pământ
Pâinea noastrâ cea de toate zilele
Dă-ne-o astăzi şi mereu
Şi ne iartă nouă greşelile noastre
Şi ajută-ne să iertăm şi noi greşiţilor noştrii
Şi freşte-ne pe noi de ispită
Şi îndepărtează pe cel rău de la noi. Amin!


Inger, Ingere al meu
Ce te-a trimes Dumnezeu
La Bine să mă însoţeşti
De cel rău să mă păzeşti
Ce e scris în cartea mea
Să mă aperi de partea cea rea
Să mă duci la biruinţă
Cu a TA dreaptă credinţă
Cu Domnul să mă uneşti
De diavoli să mă păzeşti. Amin!


Aceste rugăciuni este bine să fie spusă dimineasţa, înainte  de răsăritul Soarlui, în timpul prânzului, adică între ora 12 şi 13 ziua şi noaptea între orele 24 şi 3 dimineaţa. Faţa să fie spre răsărit, rugăndu-ne cu faţa spre Cer, nu spre Pământ!
    Se aprind 3 lumânări albe care se aşează în formă de triunghi echilateral, se îngenunchează pe baza tringhilui, adică să ai o lumină în dreapta şi una în stânga, una în faţă.
     Se citesc aceste rugăciuni în 3 zile din săptămână, în aşa fel ca nici o zi dintre rugăciuni să nu cadă pe ziua de duminică.
     Dacă se citeşte  pentru o altă persoană, adică X citeşte pentru Y, atunci se aşează poza lui Y în mijlocul triunghiului şi se mai adaugă o lumânare albă lângă poză. Pentru lumânarea din mijloc se face cruce pentru acel Y, iar cele trei lumânări, din triunghiul  echilateral, se face cruce pentru Dumnezeu, la cea din vârful triunghiului, la cea din stânga celui ce stă în genunchi se face cruce pentru Fiul, IISUS  Hristos şi la lumânarea din dreapta, se face cruce pentru Ingerul de Pază al persoanei ce stă în genunchi.
Aceasta este o rugăciune foarte puternică. Nu este Bine să se roage o femeie în timpul ciclului.
Femeia care se roagâ să aibă capul acoperit cu un batic.


Si acum dau o rugăciune extrem de puternică, ce mi-a fost transmisă in data de  04.10.2013.

Această rugăciune este de tip nou, se facce stând în picioare , cu faţa îndreptată spre răsărit. Se face acasă, recomandabil după ora 19.

+  DOAMNE  AJUTĂ ++   DOAMNE  AJUTĂ   ++  DOAMNE  AJUTĂ+

IO ++ ÎL ROG  ++  PE  INGERUL  MEU  DE PAZĂ  ++  SĂ MĂ  BENEFICE ++  PENTRU  ACEASTĂ   RUGĂCIUNE +

+ DOAMNE  AJUTĂ   ++  DOAMNE  AJUTĂ   ++   DOAMNE  AJUTĂ++

IO  ++  îL  PREASLĂVESC  ++  PE  DOMNUL  ++  DUMNEZEUL  MEU  ++  ÎN  VECI++
ÎN   fRUNTEA  ++  CELEI  MAI  LUMINOASE  ++  CONDUCERI  DIVINE++

IO  ++ ÎL  PREASLĂVESC  ++  PE  DOMNUL  ++  IISUS  ÎN  VECI  ++

IO  ++  ÎL   PREASLĂVESC  ++ PE  SFINŢIA  SA  ++  TATĂL  CERESC  ++  ÎN VECI++
IO  ++ ÎL  PREASLĂVESC  ++  PE   DOMNUL  ++   ÎN  VECI++
IO  ++ ÎL  0PREASLĂVESC  ++  PE  SFINŢIA  SA   ++  HRISTOS  ++   ÎN  VECI++
IO  ++  ÎL  PREASLĂVESC   ++  PE  SFINŢIA  SA  ++  CHRISTOS  ++  ÎN  VECI++
IO  ++  ÎI  PREASLĂVESC  ++ PE  TOŢI  ++ , PE  TOŢI  CEI  ++  DE   LA  CERURI  ++  DE ACASĂ++  ÎN  VECI++,  INDIFERENT  DE RANG  ++  DE  GRAD  ++ DE  FUNCŢIE  ++,  CARE  SUNT  AICI  ++ SAU  ÎN  ALTĂ  PARTE++.

MĂ  ROG  ++  LUMINOS  ++  ÎN  FAŢA  ++  SFINŢIEI  SALE  ++  TATĂL  CERESC++ DOAMNE++  PENTRU ++  A  IERTA  ++  GREŞELILE  ++  ŞI  PĂCATELE MELE  ++,  FĂCUTE  CU  CU  VOIE  ++, SAU   FĂRĂ  VOIE  ++ , ŞTIUTE  ++  SAU  NEŞTIUTE  MIE ++ ,IERTÂNDU-MĂ  ++  PENTRU  ++  TOATE  FORMELE  GÂND  ++ ,  ROSTITE  ++,  GÂNDITE++  CU   VOIE  ++  SAU  FĂRĂ  VOIE++.

MĂ  ROG  ++  LUMINOS  ++  ÎN  FAŢA  ++  DOMNULUI  ++  IISUS  ++ ,  ÎN FAŢA  ++ DOMNULUI   ++ ,  ÎN  FAŢA++   SFINŢIEI  SALE  ++  TATĂL  CERESC  ++  DOAMNE++ PENTRU  ++  ÎNCHIDEREA COMPLECTĂ  ++ A  TRECUTULUI   MEU  ++  ,  DEFINITIV  ++   ŞI  IREVOCABIL  ++,   PE  VECI  ++,  RĂMÂNÂND  JOS  ++  DEFINITIV  ++  TOT  RĂUL  ++  VENIT  DIRECT  ++  SAU  INDIRECT  ++,  DE  LA  TERŢE  PERSOANE  ++, DIN   TOATE  LOCURILE POSIBILE  ++.

MULŢUMESC  ++  LUMINOS  ++   SFINŢIEI  SALE  ++  TATĂL  CRESC  ++  DOAMNE  ++  PENTRU  ++  TOT  BINELE  FĂCUT  MIE  ++ ,  PRIN  BINELE   ++  DIVIN  ++ DAT  MIE++.

IL  CINSTESC  ++  PE  SFINŢIA  SA  ++  TATĂL  CERESC  ++  DOAMNE  ++  ÎN  VECI  ++  ÎN  FRUNTEA  CONDUCRII  ++  TUTUROR  ++  LUMILOR  VĂZUTE  ++  SAU  NEVĂZUTE++ .

SĂ  FIE  ++  DOAMNE  ++  PRIMITE  ++ ACESTE  FRUMOASE  RUGĂCIUNI  ++, ŞI  SĂ  FIE ++ CU  FOLOS  ++.

DOAMNE   AJUTĂ  ++  DOAMNE  AJUTĂ  ++  DOAMNE  AJUTĂ  +

Rugăciunile se fac cu 12 lumânari albe, de marime normală, aprinse toate într- o  tavă de aragaz,  lăsate să ardă  pâna se sting  complect  după  rugăciune.
    Cele doua ++   înseamnă  semnul  crucii ce ni-l  facem corect  , cu măna dreaptă având cele trei degete  împreunate.  Crucea făcută incorect  nu este primită de nici un fel, fiind  socotită  blasfemie, se pedepseşte Divin.
   După ce ne facem două cruci, ne închinăm în faţă, spunând  cuvântul, revenim la poziţia de drepţi  , făcându- ne  două cruci  pentru cuvăntul următor, urmând aceeaşi logică.
   Se fac  două cruci  una după alta, una  pentru cuvăntul   cvăntul din faţă, spus anterior în semn de terminare, respectiv o cruce pentru cuvântul nou ce urmeazâ.

I





Să mă aperi de partea cea rea
Să ma duci

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu